Blaskeliblä...

Snöblandat regn och cirkus en plusgrad. Fryser fast det var en och en halv timme sen jag kom hem.
Ryona och jag vågade vägra fotbollsträning. Konstaterade imorse att hon är hostig och då är det kanske inte så lämpligt att flåsa runt i kall luft och bli blöt. Oavsett - ingen av oss ville ens gå utanför dörren mer idag så...

Jag känner mig off. Ångesten lurar runt hörnet, men infinner sig inte som tur är. Har bara ingen lust med någonting av det jag borde göra.
Jag vill sova. Eller ligga under en varm filt och se en bra film i lugn och ro.
Mest av allt handlar det nog om att jag är trött. Behöver ladda mina batterier så blir allting skojsigt igen. Så ikväll blir en lugn kväll - hoppas jag.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0