Skor, hamburgare och cyklar

Idag har hela familjen varit i Partille. Ryno och Ryona cyklade, och Fabbe och jag tog bussen.
Först möttes vi vid en billig godisaffär och sen gick vi till skoaffären, så nu har jag ett par springskor, Ryno ett par hela skor och Fabbe ett par gummistövlar (det var hål i hans gamla).
Sedan gick vi och åt lunch på Max. Efter det cyklade far och dotter hemmåt igen, medan jag och Fabbeluren handlade mat och tog bussen tillbaks.

Skakade liv i min gamla kamera, så nu har jag bilder på hur det ser ut i vardagsrummet...




 




Dagen har varit hyfsad överlag, trots inre stress och onda axlar. Är glad för att Ryno och Ryona fick kommit ut på cyklarna, och för att Fabian och jag fick egen mamma/son-tid tillsammans. Och för att mina nya skor står i hallen.
Ry har en av sina bästa kompisar här och de och Fabbe sitter och ser på film i vardagsrummet och myser med godis och chips.
Ryno meckar med ett datajobb, så jag försöker få mig en lugn stund vid datorn.

Trevlig lördagkväll på er!

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0