Träning och godis?

Har varit och tränat, och nu sitter jag och äter upp godiset som blev kvar sen i lördags. Fråga mig inte hur detta går ihop.

Har varit en halvdan dag. Jag var jättetrött i morse. Men jag har inte mått sådär jättedåligt.
Koden till kreditkortet kom idag. Känns gott att ha det nu när Ryno ska börja gå hos tandläkaren och de kräver kontantbetalning. Även skönt att veta att vi har en reserv om det skulle hända något oförutsett. Detta fick mig på bra humör iaf!

Vill köpa skor och börja springa! Tror att jag skulle må bra av det.

En annan rolig sak är att jag fått mailkontakt med en gamal kompis. (Hej Linda, om du läser det här!) =)
Jag är glad att ha någon att skriva till!

Fabbe har inte haft lika mycket attitydsproblem idag. Inte mot mig iaf. Det är bra. Han är ju min lille myskille. Vill att han ska vara det i några år till åtminstonde.

En till sak jag glömt att berätta är att vi tagit emot en hamster som skulle släppas ut (!). Han fick bli Fabbes hamster och heter numera Morgan.
Ryonas hamster Vanessa dog några veckor senare och fick en begravnig i mormor och morfars trädgård.
Sedan blev det inte en, utan två nya hamstrar. Jag skaffade mig en liten dvärghamster som heter Hermione. (Hade tänkt mig en Herman först...) Ryonas nya hamstertjej heter Lucy.
Med andra ord bor det nu tre hamstrar hos oss...


Min lilla köttbulle.
HERMIONE

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där! Så klart att jag läser! :) Det känns jättebra att vi fått upp kontakten igen.



Massa kramar till dig och din familj

2009-05-06 @ 22:33:48
URL: http://omniamutantur.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0