Träningsvärk och rabarber

Hade fullt upp igår. Hade inte ens datorn på.
Sprang på mogonen. Fick grym träningsvärk. Hade fullt upp på jobbet. Köpte hamstermat på hemvägen.
Kom hem och drack kaffe på gården en stund. Åt Rynos goda mat. Hemmarinerade grillspett, ris och specialsås.
Sen var jag på gymmet. Behöver jag säga att jag undvek benövningarna?
När jag kom hem stekte jag pankakor som Fabian skulle ha till sin utflykt till slottskogen idag.
Däckade helt mör i soffan, fast jag försökte läsa en tidning. Innan jag gick och lade mig beslutade jag att ställa in löpningen idag. Det var SKÖNT att sova imorse. Men imorgon är det påt igen.

Ryno har varit iväg med en granne till dennes mammas kolonilott. Han hjälpte till att bära jordsäckar. Som tack för hjälpen fick han med en jävla massa rabarber hem. Blir till att baka paj någon dag. Mmmmm...

Nu vill jag inte sitta här mer känner jag. Har en tidning och en soffa som väntar på mig.

Ha det gott!

* * *

Kommentarer
Postat av: annica

Jag vill oxå ha rabarber!!! varför bjussades inte det med i dealen ;-)

2009-06-12 @ 07:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0