Ommöblerad fredag

Svacka igen.
Blev uppvarvad igår på jobbet och kunde inte slappna av. Ovanpå det skulle jag med Ry till simskolan. Allt var bra (fast jag var stressad, trött och hade ont i axlar/nacke) tills vi kom hem. Fick massa ny information när hjärnan redan var proppfull. Höll på att flippa när Ry inte slutade smaska när jag bad henne, och blev ännu mer stressad när Fabbe hela tiden ändrade sig när han skulle berätta om sin dag (en grej vi alltid gör vid middagen) och aldrig kom till saken. När det sedan var min tur att berätta vad jag gjort under dagen så kom jag inte ihåg någonting! Jag orkade helt enkelt inte tänka mer.
Kortslutning och härdsmälta.
Uppgivenhet och tårar, och definitivt ingen träning.
Sov bort kvällen i soffan.


Idag har jag känt mig trött och menlös hela dagen. Till råga på allt har Ryno fått för sig att möblera om här på en fredag kväll så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Det blev datorn till slut. Längtar efter att få gå och lägga mig...


Ska iaf tillägga att Ry simmade 100 m utan stopp igår! *stolt*


 

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0