Löprunda och olika sorters värk

Aha!
Jag var faktiskt ute och sprang i morse! En halvtimme tog det. Kom hem och duschade. Sen hann jag dessutom sova i 20 min innan det var dags att klä på mig och äta frukost. Det ni!

Idag hade jag fullt upp med att hinna allt jag skulle göra på jobbet, så jag åkte därifrån med huvudvärk och axel/nackvärk. Löste det hela med en ibumetin och en halvtimmes sömn.
Nu är jag trött men nöjd med dagen.

Stackars Ryno ligger utslagen i soffan efter dagens tandläkarbesök... Jätte ont tydligen. =(
Usch! Värk i munnen är bland det värsta som finns.

Det blir inget långt inlägg idag. Jag är för trött.

Hej på er!

* * *

Kommentarer
Postat av: Cilla

Galet vad duktig du är! :-)

2009-05-12 @ 17:18:51
URL: http://www.metrobloggen.se/cillasskafferi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0