Dagen som bara gick

Och vart tog den här dagen vägen då? Känns som om den bara försvann.

Sov ut imorse. Gick upp. Åt frukost och fixade i ordning saker och ting. Åkte och tränade. Kom hem och käkade lunch. Vek tvätt och städade hamsterburarna med Ryona. Sen var klockan fyra!
Gick ut och drack kaffe på gården. Gick in och lagade middag. Åt middag, sen var klockan kvart i sju.
Klippte topparna på Ryona och fixade i ordning inför imorgon. Hjälpte Fabbe med duschningen. Vi lade ungara med varsin bok vid åtta och nu sitter jag här. Swisch! Så var det bara kvällen kvar...

Det har åtminstonde vartit en skön dag utan konflikter av något slag. =)

Nu återstår bara att se om jag lyckas ta mig upp när klockan ringer imorgon, och springa en runda i mina nya skor...

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0