15 cm kortare

Kvällen igår blev rätt lyckad. Vi knödde ner oss i ett varmt bad och satt och pratade tills vattnet började svalna. Det gjorde gott för både kropp och själ.
Imorse var det däremot mindre roligt. Vaknade med munsår. Det var längesen sist, men ganska förståeligt med tanke på hur jag mått den senaste 1½ veckan. Som tur är har jag munsårssalva hemma!

Dagen fortsatte med oväntade händelser. Det rann ner dåligt i brunnen i tvättstugan på jobbet så det kom ut vatten på golvet. Som tur var rann det undan igen. Hann inte med att ringa någon vaktmästare för sen dök det upp en livsmedelsinspektör som skulle ta prover och kolla mathanteringsrutiner m.m. Så nu har jag några papper med saker som behövs åtgärdas att sitta och läsa igenom. Lät det bero för dagen iaf. Hade inte tid. Låg redan efter pga inspektörens besök. =/

Efter jobbet var jag och klippte mig. Hela 15 cm försvann! Skönt. Mindre hår att tvätta och jag får fortfarande upp det i en liten tofs. *nöjd*

Nu ska jag se till att få in min obstinate 4½ årige son i duschen, och sen ska alla hamstrarna utfodras!

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0