Vilja

Hm...
Längtar till semestern. En lugn sådan i år hoppas jag. Utan turbulens.

Ska till läkaren på onsdag. En vanlig läkare, men jag hoppas på att få en remiss till psykiatriker.
Är så jävla trött på att må skit nu.
Jag vill må bra!
Jag vill inte vakna på morgonen och känna mig ledsen och orolig utan anlednig.
Jag vill kunna lita på mitt eget humör och ha tålamod med mina barn.
Jag vill våga ta tag i saker jag vill göra utan att vara rädd för att tappa ork och fokus i en plötslig svacka.
Jag vill inte gå runt och inbilla mig att alla ser ner på mig.
Jag vill inte vara så här lättstressad!
Jag vill kunna tycka om mig själv.
Jag vill kunna njuta av mitt liv... Ska det vara så svårt?

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0