Jordgubbar, tatuering, vattenkoppor och tvätt

Idag hade vi midsommarfirande på jobbet. Gissa vem som rensade jordgubarna? ;)

[Det var riktigt fina gubbar som kollegan fått tag på]



Men nu till något helt annat! Här kommer bilder på min tatuering!!!




Nu längtar jag tills den är helt färdig...

Den här dagen har varit bra. Inte speciellt trött alls.
Efter jobbet tog jag med Ryona och Erica till Gamlestan för att gå till biblioteket där. Tyvärr stängde de en halvtimme innan vi kom dit. =( Men vi passade på att njuta i solen med varsin glass istället.

Efter middagen gick Ryno och Ryona ut. Jag stannade inne och umgicks min son, Pricken (tidigare känd som Fabian). Vi läste saga, sorterade och vek tvätt och pratade i telefon med både morfar och mormor. Lyckades dessutom själv fixa disken och dammsuga i köket.
Det bästa är att jag fortfarande inte känner mig kokt i huvudet. Vilket jag hade förväntat mig vid det här laget. Härligt!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0