Trötthet, värme och behov av ledighet

Jag har varit aptrött i två dagar nu. Tror att det kanske har med värmen att göra... Inte på topp, men lyckligtvis inte i botten heller.
Orkade komma iväg och träna igår iaf. På gymmet var det svalt och skönt, men svettig blev jag ju ändå.
Mina planer på morgonlöpning kan jag nog glömma för tillfället. Det är knappt så jag kommer ur sängen på morgnarna. Är så jävla trött! Men kanske på semestern sen? Det märker vi.

Det är skönt med det fina vädret som är nu. Det är bara semestern som fattas.
Pratade med Malin idag. Hon kommer ner till oss och myser en vecka. Ska bli skojsigt!

Och i helgen är det festande med Fia och Mia som gäller, uppe hos Mia! Fia ska boka tågbiljetter imorgon. Kan det inte bli helg snart?!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: ulrika

vill ju åxå följa me till mia =( ...

apjobb =( `=(



men ta en jäkel för mej åxå =)

2009-06-26 @ 18:16:11
URL: http://ulrika-mittkrypin.blospot.com
Postat av: ulrika

2009-06-26 @ 18:17:45
URL: http://ulrika-mittkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0