Min vinstbenägna mamma

Det är så här att min mamma har en liten hobby, nämligen att delta i tävlingar där man ringer in till radio. (Och även internet tävlingar). Hon lyssnar på Mix Megapol, som förr, när hon började sin tävlingskarriär hette City 107. Då bodde jag fortfarande hemma. Hon har vunnit ett otal biljetter till smygpremiärer av filmer, massor med påskgodis (1 gång), cd-skivor, och en hel del andra grejer som jag inte ens minns. Nu senast vann hon biljetter till ett radioparty på Barken Viking nu ikväll.

Fick ett sms förut... Då har hon på festen vunnit följande; 2 biljetter till Pet Shop Boys, 2 biljetter till U2, 2 biljetter till Way Out West och 2 biljetter till Madonna!!!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Snacka om tur!

Och gissa vem som ska gå med sin mamma på Madonna? Jaaaaaaaaaag! Wohooo!

Utöver detta fantastiska är läget lugnt. Barnen är lagda. Ryno är ute och festar med kusin och imorgon drar jag på jordgubbsfestival i Vara.

Och det är bara 7 dagar kvar till semestern. 5 futtiga arbetsdagar. *längta*

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Herre jisses!

Vann hon allt detta på en och samma kväll? Vilken krutkvinna i vinst! :)

2009-06-28 @ 10:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/cillasskafferi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0