Glad överraskning!

Åter igen en stressfri morgon! Är det verkligen meningen att tabletterna ska verka såhär snabbt? Eller lurar det ett bakslag runt hörnet? Ja, det återstår väl att se. Än så länge frid och fröjd iaf.

Mina föräldrar kom med en överraskning idag! Pappa ringde och frågade om vi skulle vara hemma. Det skulle vi. "Jo, för vi har köpt en micro till er."
Mamma såg hur vi fick bråka med den gamla micron för att få den att fungera, när hon var här i torsdags. Hon tyckte inte vi skulle ha det så, så de åkte och köpte en ny. "De är galna!" sa Ryno.
Men vi är JÄTTE tacksamma! Nu slipper man morgon bråket när man ska tina bröd. Slipper dra fram en kastrull för att smälta margarin när man bakar. Det är inte längre några problem att värma en lunchlåda och jag kan koka i micron igen! Hurra!

Så här ser den nya sötnosen ut:



Nu börjar det mulna på ute. Bäst jag skyndar mig till affären!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0