Äntligen...

... har sonen fått vattenkoppor!
Låter kanske knasigt, men vi vill gärna att barnen ska ha haft det. (Har kompisar som haft det i tonåren och det var tydligen ingen hit.)
Förhoppningsvis får Ryona det sen med, och så är det klart lagom till semestern. Passar bra att dom får det nu när Ryno ändå inte har något jobb.
Fabbe hade feber när han kom hem från dagis idag, och prickar börjar dyka upp på hans rygg och mage och i hårbotten. Just nu ligger han och myser framför "Bilar" i soffan. Ska strax åka till apoteket och köpa sånt där kylsmörj som hjälper mot vattenkoppskli.

I övrigt har dagen varit bra. Vi hade studeidag på jobbet så inga barn var där. Har fått gjort en massa saker som jag inte brukar hinna annars.
När jag kom hem fick jag smarrig kladdkaka som Ryona och Erica hade bakat. Stora tjejer nu...

Det funkar fortfarande bra med tabletterna. Har känt mig lite småstressad idag, men ingen ångest eller oro. Hoppas att det får fortsätta så här.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0