Sömnig

Egentligen är jag för trött för att sitta här.
Fryser och har trötthetsoro i kroppen. Borde veta bättre än att sitta vid datorn. Men imorgon är det lördag och jag får sova lite längre. Måste förresten ställa klockan! Ry ska vara på ett kalas kl 12. Bra om hon inte precis har ätit frukost när hon kommer dit kanske...
Barnen är äntligen lagda. Skönt, för mitt tålamod började ta slut, och de var övertrötta och hade myror i rumpan.
Älsklingen är iväg och tattuerar sig, och han har lämnat in en bild på en Fågel Fenix som jag vill har på skuldran.
Snart så.... *sugen*

Måste bli snällare mot mig själv. Jag lyssnar inte på mig själv. Eller rättare sagt, jag vet inte vem av rösterna jag ska lyssna på?
Jag har en känsla av att jag gör allting krångligare än vad det är. Att jag kämpar emot istället för att flyta med livet med öppna sinnen, göra det som känns bra och bara låta bitarna falla på plats.
Att det ska vara så svårt att känna tillit! Fan!

Nu ska jag lyssna på mig själv och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0