Ny arbetsvecka (typ)

Gårdagen var inget vidare.
Sov dåligt, så jag unnade mig att ligga kvar i sängen istället för att gå och träna. Sen var jag matt och yrslig hela dagen. Mina föräldrar var här och lämnade ett vardagsrums bord som vi fått av mormor och hennes sambo. Efter det låg jag i soffan och sov i 1½ timme. Mådde bättre sedan, men kände mig ändå seg resten av kvällen. Kändes konstigt, för det var längesen jag mådde sådär.

I dag mår jag i alla fall toppen. Det var ju förstås inte jättekul att gå upp halv 6 imorse - det var dessutom 11 minusgrader ute - men det kändes ok när jag kom till jobbet. Det var mjukstart idag. Hade lite smått att pyssla med. Inget jobbigt.
Och så är det ju ledigt imorgon igen. Härligt. Då kommer brorsan och fikar och säger hejdå innan han åker till Indien på måndag. De blir borta i nästan tre månader. Och jag SKA gå och träna.

Nu ska jag sätta mig och fila på boken lite, innan det är dags att laga middag. Fisk i äggsås med potatis.




* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0