Lite klotter

Ska egentligen laga mat alldeles strax. Bara sugen på att klottra lite här först. Jag är på bra humör idag. Trots att snön som kom i morse håller på att slaska bort.

Idag började barnen skolan/förskolan igen, så de var vakna och jag fick säga hejdå till dom innan jag gick till jobbet.
Ryno sa till Fabian att sätta sig upp i soffan för det var dags att äta frukost, varpå Fabian svarar "Men jag är ju trött!"
Ha ha. Skulle själv vilja säga så när larmet på mobilen ringer på morgonen. Men jag är ju trött!

Börjar tröttna på julpyntet nu. Men orkar inte ta bort det än. Ska göras på lördag har jag bestämt. Det är så mycket annat som händer på vardagkvällarna ändå. Onödigt att lägga tid på att sortera julpynt i rätt lådor.

Imorgon ska jag träffa goa Cilla och festa till det lite. Ska ut på stan (med tunn plånbok dock). Har hittat ett intressant ställe med fritt inträde. Blir nog bra. Vi har inte festat ihop på över fem år Cilla och jag, så det kunde ju kanske vara dags nu.

Nu matlagning. Ska iväg och träna sen.

* * *

Kommentarer
Postat av: Cilla

Buhu... gråt gråt.... snyft snyft.

2009-01-08 @ 23:32:42
URL: http://missie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0