Senaste veckan...

Det har hänt en hel del sen jag skrev ordentligt sist.
I söndags var Fia och jag inne med barnen på Rix FM festival. Barnen var nöjda med att få se några av sina idoler.
Jag tog lite bilder...


[Scenen]

[Fille, Ry och Erica]

[Fabbe och Fille]

[Emelie]


I tisdags var det skolstart för Ryona. De hade upprop i klassrummet och sedan det årliga ballonguppsläppet!


[Rätt så pampigt faktiskt...]


Sen började Ryona på fotbollstränig igår. Något hon verkar gilla!
Hm... det blir nu man får börja bevisa att man duger som engagerad förälder m a o. Men jag tycker att det ska bli kul!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: elaine

roligt att Ryona har hittat någon idrott som hon gillar,och jag är alldeles övertygad att både du o ryno fixar det som engagerade föräldrar

2009-08-20 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0