Gosfisarna...

... var lite trötta i morse när vi skulle åka till mitt jobb.

[På spårvagnen. Ry mixtrar med tamagotchin och Fabbe tittar trött på.]

Dagen har varit bra idag. Fick hyfsat mycket gjort på jobbet och ungarna skötte sig fint.
Jag var faktiskt någorlunda pigg imorse med tanke på att jag somnade sent igår igen. Kunde inte sluta läsa, jag var tvungen att läsa ut boken. Nu har jag bara sista Harry Potter-boken kvar att läsa. Måste få tag på den på något sätt!

Insåg idag att det blir en fullspäckad helg. Mamma och jag ska ju på Madonna på lördag, och på fredag ska vi fira av Karro innan hon flyttar till Sthlm och byter jobb. Nåja, jag kan sova på morgnarna iaf.

Börjar känna ett sug efter att skriva igen. Det har varit borta ett tag. Får se vad det blir av det...

Nu ska jag ta det lugnt en stund. Sen är det dags att fixa middag. Pöss!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jisses sicka trötta ögon det va på fisarna :)

2009-08-04 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0