Bildbevis från helgen + laddar för jobbstart

Sitter här och har precis druckit ur en mugg kaffe. Har surfat runt lite på facebook och på en av mina favvobloggar.
Ryno har dragit för att kvällsfiska igen. Fabbe spelar tv-spel och Ryona är ute.
Men strax är det dags för duschen för ungarna. Det är läge att försöka få lite ordning på rutinerna här hemma igen. Jag börjar jobba imorgon och om en vecka öppnar dagis och fritids igen.

Igår och i förrgår var två händelserika dagar och jag har lite bildbevis igen.
Fredag kväll spenderades hos Maria med familj. Trevligt och mysigt!
Igår var vi och hälsade på Mormor och Leif som lånade en stuga på Vrångö.

Vi börjar med fredagen:


[Först åt vi en god middag, sen var det slappardags i soffan.]


[Ryona, Wilma och Ryno]


[Andreas och Ryona's hår...]


[Min goa Maria, som jag känt sen vi var 10.]


[Fabian och Anton, fullt upptagna i billek...]


Det blev en rätt sen kväll. Tiden gick så fort! Vi åkte därifrån vid 23-tiden, men pga väntetid mellan spårvagnarna i stan var vi inte hemma för än halv ett. Det var raka vägen i säng när vi kom hem.
Sen var vi lite sega morgonen efter. Vi var inte ute på Vrångö för än tjugo i två.
På väg ut med båten blev vi glatt överaskade av att träffa min moster och kusin + kompis! Det blev en skön dag med mycket frisk havsluft...


[Stugan som Mormor och Leif lånar]


[Fika i solen]


[Moster Jeanette]


[Barnen är på fjärilsjakt]


[Fabbe vid grannens pool]


Sedan bar det av på upptäktsfärd...


[William och Fabbe]


[Havsvy]


[Mormor Anita och moster Jeanette]


[Ryno, Ryona, Fabian, William och min kusin Sofie]


[I väntan på spårvagnen hem]


[Trött, tröttare, tröttast...]


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0