Åter till jobb och vardag

Jag har jobbat första dagen efter semestern idag. Det var mjukstart på jobbet, men jag känner verkligen att jag gick upp tidigt imorse. *gääääsp*
Imorgon följer barnen med mig till jobbet. Ska bli skoj att se hur det går att få upp dem på morgonen...
Vädret har inte varit något vidare idag (reeeegn!) och jag hade definitivt fel skor på. De ser ut såhär:

Det var väldigt spännande när jag skulle gå över gatan efter att ha klivit av bussen i morse. Gatan sluttade nämligen. Det rann en flod igenom mina skor när jag gick över. Mycket intressant upplevelse.
Skorna fick bo i torkskåpet på jobbet, och fick sen ytterligare en tur i skotorken här hemma. Funderar på att ta gummistövlar imorgon.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: irene

Fina skor men inte för ett regnväder...bättre med stövlar imorgon...kram irene

2009-08-03 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0