Utvecklingssamtal x 2

Nyduschad och ganska trött.

Har varit på två utvecklingssamtal idag. Ett på jobbet, med min chef, och ett i skolan med Ry och hennes lärare. Båda gick bra. Mitt eget kändes positivt och dotterns ännu mer! Det går bra för henne på alla områden. Jag är en lycklig mamma.

Har preliminärbokat dag för Ullaredsresa men mina päron nu oxå. Ett jäkligt bra sätt att få överstökat julklappsinköpen till barnen. Ska nu bara kolla att jag kan vara ledig från jobbet den dagen.

Vill både se film och läsa bok men jag är alldeles för trött. Imponerad av att jag faktiskt sitter här och skriver.
Får nog vara bra med det oxå nu...

Mot soffa och fleecefilt!

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0