Söndagen

Skogen igår var mysig kan jag säga. Ungarna byggde koja och röjde omkring.

  
Tog några bilder med telefonen...


Idag har vi haft E och lillebror F på besök. Mamma Cissi gjorde rosa slingor på tjejerna (vilket utlovades i fredags), och vid 14-tiden serverades det pannkakor till fyra hungriga ungar. Lite senare ringde syskonens mamma och tyckte att hennes barn kunde behöva lite frisk luft. Det tyckte vi att våra oxå behövde. Ryno tog med sig allihopa ut på gården där de hade lövkrig. Stackars jag satt kvar inne och knappade in räkningar. =/

Har haft häcken full hela dagen idag, verkligen... Men det känns bra. Inte hunnit skriva något mer dock. Men varför arbeta på helgen? Har läst ut boken jag höll på med i alla fall. Och gjort tio grejer till, eller nått. (bl.a. god middag med efterrätt)
Det är skönt. Behöver hålla mig sysselsatt annars grubblar jag för mycket. Och då åker jag ner i avgrunden igen.

Nu är det nog film som gäller tror jag. Så fort sambon är klar i duschen.

* * *

Kommentarer
Postat av: Jessika Pessika Muller

Vad skönt att höra att du mår lite bättre!

Ser ut som att ni haft en mysig helg,trots räkningar och andra "måsten".

Hur gamla är de nu,ungarna?



Jag har vräkt i mig godis och andra onyttigheter hela helgen. Skyller på att själen vill ha sitt=) det funkar,hittills...flin



Önskar dig en toppenvecka och tycker att vi behöver lite sol,inte sant?



Kram

2008-10-27 @ 00:33:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0