Feel the love

Är lycklig idag.
Är uppfylld av kärlek till mina barn. Till livet.
Och jag skrev igår! Visserligen bara några nya rader på min påbörjade berättelse - men jag skrev!
Och kära M har lovat att agera bollplank om jag behöver. Tack vännen.

Idag har jag och Ryona varit på is-show. High School Musical Ice Tour. Får inte högsta beyg av mig, men det viktiga var att vi gjorde något tillsammans hon och jag. Sen var vi en sväng på BR. Tröst för att man inte kunde handla på kort utanför showen. Hade velat köpa henne en t-shirt. Nu blev det en "Littelest Petshop" figur iställen, men dockan var nöjd.
Jag köpte även lite nytt smink, och sen gick vi till Shock och hade tonårsdrömmar, både hon och jag. =)

Ryno är med barnen i skogen. Han ringde nu och ville att jag skulle ta mig dit, så jag får väl lyfta arslet från stolen...

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0