Choklaaaad...

Har frossat på bullar och choklad. Helt oenligt min nya livsstil sedan ca två veckor tillbaks... Men ibland får man svacka känner jag. Och det var jävligt gott vill jag lova... M m mmmm.
Imorn är det upp på banan igen! 
I övrigt har jag märkt att jag mår sämre psykiskt om jag äter fel. Det är en mycket bra motivation. Men idag räckte den inte hela vägen...

Gårdagen var lyckad. Var med K och B på The Studio och blev profsigt fotade. Är jätte glad över bilderna! Brukar nästan aldrig bli nöjd med kort där jag är med, men det här är värsta kicken!



Känner hur jag bara vill gå i sockerkoma i soffan nu, och ta tag i mitt liv imorgon igen. Har i alla fall varit på föräldrarådsmöte i dag på e.m. Och promenerat efter jobbet. Alltid något.

* * *

Kommentarer
Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden)

Wow,vilken snygg bild!



Sänder tonvis med kramar till dig och familjen!



Kram

2008-10-21 @ 23:49:26
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0