Veckan som gått

Har varit dåligt med blogga den här veckan. Men däremot blev det skrivet en sida på boken i tisdags! Inte illa pinkat. Men sen har det inte blivit mer. I onsdags var jag supertrött och i torsdags kväll blev jag våldgästad av fröken Ågren. Låg och kollade på tv och koncentrerade mig på att andas typ... Mådde fortfarande lite halvdant igår, men livet ljusades upp av att jag (trots ekande plånbok) unnade mig ett frisörbesök på vägen hem fråm jobbet och fick mina slitna toppar avlägsnade. Känner mig onekligen fräschare.

Nu har vi dessutom besök av kära M, som kom hit igår och stannar tills imorgon. Det lutar åt filmkväll ikväll... En SKRÄCKIS på min ära! *mys* Igårkväll var jag tyvärr inte så social. Fixade inte att hålla ögonen öppna i soffan när ungarna lagt sig. Ska kompenseras idag.

Torsdagens biobesök med barnen var väl halvlyckat. Tror visserligen de var nöjda med att sitta där och mumsa chips och choklad men...
Vi såg WALL-E. Jag tyckte den var söt. Ry tyckte den var tråkig. Fabbe var trött så han somnade efter halva filmen när chokladen var slut... Hurraaaa! Men jag tog dem på bio i alla fall.


[Jag tyckte i alla fall att han var söt...]


Nu börjar det bli dags att fixa lunch tror jag.

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0