Lödda id'a!

Ska snart spela uno med resten av familjen. Det är härligt med lördag!

Ry har varit på haloweenfest hos en kompis. Gjorde en fest makeup på henne som jag brukar ha själv. Shit säger jag! Hon såg ut som en tonåring i miniatyr. Jätte fin men uj uj uj... Hon blir farlig om några år.


[Är det så här det ska se ut om några år?]


Ryno var "handyman" hos grannarna (datafix och möbelskruvning), så jag tog Fabbe till stan för att köpa mer lusmedel. Nej, de små jävlarna har inte kommit tillbaka, men det krävs en ny behandling efter en vecka för att försäkra att de stannar borta. Det var i alla fall mysigt att ha Fabbe för mig själv en stund. Har inte hunnit ge honom så mycket uppmärksamhet som jag vill den här veckan.

Nu väntar dom på mig...

* * *

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjäälp! va farlig hon kommer bliii..haha..sötsnuttan!

2008-11-09 @ 11:27:24
Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden)

Jisses,så fin hon är din skrutta!



Ja,vi har skaffat luftgevär hit hem..bra att ha när tonåren sätter in..skratt



Kramkalasar till familjen!

2008-11-09 @ 21:33:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0