Morgontrötta

Hade lyckad kväll med arbetskamraterna (de yngre varianterna) igår!
Är inte bakis eller så, men motivationen för vråstädningen jag planerat idag har gått och gömt sig någonstans ibland högen av vinterskor i hallen och jag tänker inte leta efter den... Ryno och barnen umgicks med grannarna igår så de kom också i säng sent. Därför har den här familjen haft en väldigt långdragen morgon. T o m Fabbe sov länge (och nu sover han middagslur igen)! Ryona vaknade inte för än strax efter elva. Hon är verkligen en törnrosa.

Nu är det segdegning som gäller. Ska ta mig i kragen och gå och handla sen, men just nu vill jag bara sitta här och dricka cola... *gäsp*

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0