Rakt in i nästa del av livet

Lisebergsbesöket igår var toppen! Fick ej med mig kameran dock. Vi kom dit någon gång före ett och åkte hem vid halv 10 på kvällen. Snacka om heldag. Båda ungarna fick åkt flumride, som de inte hade åkt förut. Överlag var det bara jätte trevligt - trots rådande sittuation... Det är inget fel på mitt och Rynos föräldrasammarbete i alla fall.


Men nu ska det bli skönt att få ett break i några dagar. Han har haft ungarna idag medan jag har fixat med grejer inför kalaset. (Nu är det ju faktiskt mindre än en timme kvar av min sista dag som tjugonågonting...) Imorgon åker jag och barnen till mina föräldrar för att fira min 30-årsdag, och stannar över natten. Ska upp till Kristina (min endast 10 år äldre faster) på kvällen och fira lite. Ska bli kul!


Känns som om jag har landat lite i det här nu. Visst, det kommer säkert fler svackor, men just nu käns det ok. Ska bli skönt när allt det praktiska är klart och vi får det att fungera på riktigt.


Rider rakt in i trettiårsåldern dåra...


 

* * *

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaaaaaaaaaaa måååå hoooo leeeeeeeeeeva igen dåååååååårå... ;)

känns bra å ha trillat över strecket?

2008-07-25 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0