Födelsedag m.m.

Födelsedagen avlöpte fint, men släktkalas hos päronen och senare lite festande hos Faster och kusinerna.
Igår blev det uppblåsbar pool för ungarna och sol för mig i föräldranas trädgård. Senare vankades det kinamat och jag fick köpt mig en ny telefon.

Idag har resten av födelsedagspengarna shoppats upp. Hi hi! Blev en ny jacka bl a. Alldeles för varm att ha nu i hettan dock. Sen blev det fika med K och T från jobbet, hemma hos K. Och jag fick en pressent från dem och B (som är i Spanien). Presentkort på guldfynd! Jag blev jätte glad och totalt överraskad! Hade inte väntat mig någonting alls.

Annars har jag haft en liten saknadssvacka. Har inte riktigt vant mig vid ensamheten än, men det går bättre. Försöker tänka på allt som är positivt, och att det som är jobbigt går över. En dag i taget bara...

* * *

Kommentarer
Postat av: Jessika Möller

Hej gumman.

Vill bara komma in och ge dig styrkekramar i massor. Såg beslutet ni tagit,du skriver det så fint.

Det är ju en sorgeprocess,men ni är så fina båda två att ni kommer ta er igenom detta,hur svårt det än är.



Megakramar till er båda!!

/Jes

2008-08-04 @ 11:55:16
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0