Ett litet mellandagsinlägg...

... skulle väl kanske inte skada?

JAG har varit och TRÄNAT idag! Har skaffat mig ett träningskort med autogiro, så nu MÅSTE jag fortsätta.
Känns bra. Måste sluta ha dåligt samvete för att jag lägger tid på mig själv. Jag behöver träna. Jag är öm och stel överallt, med det känns BRA.
Är inget stort fan av nyårslöften, då de inte brukar hålla särskilt länge. Så det är inget sådant.
Känner bara att det är TID nu. Att ta tag i mig själv - både fysiskt och psykiskt. Ingen annan kommer att göra det åt mig.

Mina mål är:

¤ Ha mer tålamod med barnen
¤ Skriva min bok
¤ Träna ett par ggr i veckan
¤ Äta mycket grönsaker och frukt

Allt för att jag själv ska må bra. Även första punkten. Spenderar alldeles för mycket tid på att må dåligt över diverse irritationsutbrott på son och dotter. Ibland känns det som om jag skäller på rutin. *rys*
Träning och mat säger sig självt - Kroppen mår bra av det. Och jag vill inte känna mig äldre i kroppen än i huvudet. Där hamnar vi väl alla tids nog ändå. =/
Och BOKEN. Den är till för min själ. Mitt ego. Min egen värld. Strax efter förra inlägget kom den. Min story...

Lovet to you all...



* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0