Hösten är här

Det är barnledigt och kräftskiva som gäller i helgen! Wohoo!

Fast denna veckan har jag varit trött. Och varit orolig för räkningarna. Tack och lov räckte min lön + lite sparat till alla räkningar och mat. Fick även låna lite av päronen så att vi kan typ andas den här månaden. Skönt att den persen är över i alla fall. Och hoppas att Rynos a-kassa kommit igång tills nästa gång...

Idag var det nystart på simskolan för Ryona. Det känns bra att ha kommit igång med höstens aktiviteter igen. Fast man blir ju sliten av allt. Är super trött på kvällarna nu. Men det är bara att hålla humöret uppe! Nu vet jag vad jag behöver för att må bra. Egentid. På riktigt.


* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0