Happy happy!

Jag ska UT ikväll! Och sedan sova på hotell till på köpet! (A har bra kontakter...)
Fatta att jag är pirrig. Har inte varit ute som singel sen jag var tonåring (18). Ok, nu menar jag inte att jag ska ut och ragga. Lite tätt på kanske. Men bara det här att inte behöva markera att jag är upptagen så fort någon är trevlig. Jag har bara mig själv att ta ansvar för. Jag kan gå ut, dansa, umgås och slappna av. ME NEED THAT.
Det var längesedan jag kände mig såhär uppspelt över någonting!


* * *

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hoppas du får en toppenkväll. Njut och ha riktigt roligt!!!

2008-08-09 @ 17:21:52
Postat av: Jessika Pessika Muller

Å,vad härligt!



Jag hoppas du fick en toppenkväll!



Kramkalasar

2008-08-14 @ 16:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0