Noll koll

Och så sitter jag här igen, istället för att gå och duscha som jag borde...

Ska jobba i helgen så därför är jag ledig imorgon och på fredag. Hade tänkt lämna ungarna till fritids/lokalen och åka och storhandla på Willy's samt åka till stan och skaffa nytt id-kort, men nu får vi se hur det blir med det. Ry har ont i halsen och verkade rätt hängig nu på kvällen, så risken finns att vi blir hemma imorgon. Får storhandla på kvällen istället då. Vet inte hur jag ska göra med id-kortet. Är som sagt ledig på fredag oxå, men allt hänger ju på hur Ry mår.

Ne... Vad har mer hänt? Jag har jobbat i tre dagar. Massor av saker har säkert hänt men just nu står det helt still. Just as well hit the shower then...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0