Klänningar & fiskar

Idag har vi varit på shopping tur, och jag hittade ljuvligt sommriga klänningar på Indiska, som fick mig att känna mig lite extra kvinnlig. Trevligt ombyte istället för att känna sig som den arga, trötta mamman.
Klänningarna provades ifred, medans mannen (den underbare som bjöd på kalaset) vallade barnen på BR.
Lunch intogs på McDonalds på barnens begäran.
Sedan inhandlades 3 nya fiskar till akvariet.


Har känt mig lite allmänt tjurig idag. Helt utan anledning egentligen. Har varit lättretlig sen efter jag var sjuk). Som tur är har Ryno lyckats få mig på bättre humör och varit gullig på alla sätt (shoppingturen inräknat), men priset tog han ändå igår.
Jag fick köpta blommor av honom för första gången i vår drygt 10-åriga förhållande! Nån gång ska väl vara den första... *ler* De är i alla fall jättefina. Har bara fått blommor av honom en gång tidigare. Det var när vi var på väg hem sent en natt i Alingsås, och han knyckte några blommor i en rabbat, gick ner på knä och frågade om jag ville flytta hem till honom. Något vi för övrigt redan hade bestämt, men det var en gullig gest. *Ler åt minnet*


Fådda blommor


Luddhuvudet Fabian fick ny frisyr idag. Han blev jätte fräck! 

Ny cool frizz


Nu ska jag alldeles strax ställa mig och göra räkmackor, och sedan ska vi krypa upp i soffan och se på film.
Imorgon bär det av till Cilla med barnen i släptåg. Det ska verkligen bli roligt!


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0