Besök hos vän + föräldramöte

Har fortfarande inte skaffat batterier till digitalkameran, så jag kan inte lägga in bilderna som borde varit med i gårdagens inlägg =( Glömde köpa när jag var i affären...

Annars har dagen varit bra. Barnen och jag var hos Cilla. Det var skönt att komma hemifrån och umgås en stund, och barnen var oxå nöjda. Det fanns ju en leksugen katt där!

Fick även färgat håret imorse. Ett bekymmer ur världen.
Nu på kvällen var jag på föräldramöte på sommardagiset. Som tur är ska mina barn inte börja där för än andra veckan, så första veckan då vi är lediga, kan vi komma på en inskolningsdag. Det ska förhoppningsvis funka bra.

Nu ska jag in i duschen, sen är det soffadags!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0