Tårta och stoltrill

Idag är det älsklingens födelsedag. Han kom nyss hem från jobbet och har fått ta emot sin present som barnen och jag var och köpte igår; ett presentkort i zooaffären som räcker till flera fiskar eller annat tillbehör.
Vi (mest Ryno) har två akvarium hemma. Det ena där malarna förökar sig som tokiga.

Annars har jag varit med barnen på besök på sommardagis (det dagis som har jouröppet på sommaren när all annan barnomsorg har semesterstängt), där de ska börja nästa vecka. Ryona hittade en klasskamrat nästan med en gång och det blev kramkalas. Fabian hakade på Ryona, så jag tror all allt kommer att gå bra måndag. Det är så skönt att veta att de har varandra.
Efter vårt lilla studiebesök gick vi och köpte ingredienser till tårtan (som står och väntar i kylen nu).
Medan Fabbe sov middag pysslade Ry och jag ett fint kuvert till presentkortet.

Förut hände en olycka också. Fabian trillade ner från en stol. Storasyster pysslade om i soffan...

image30
[Soffmys]

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Faster Malin

Sööööööööööööt knoddar!! =P
kommer krama mig tokig på dom där två på söndag.. =D

2007-07-12 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0