Promenad och pizza

Nu har jag varit på promenad med E, plus varit utomhus med min familj på gården i nästan två timmar. Är sådär lite småfrusen för det duggregnade sista halvtimmen, men frusen på ett mysigt sätt. Sådär att man känner för att krypa ner med benen under en filt i soffan (fast jag hamnade vid datorn istället - bloggknarkande som jag är...).
Och så blir det PIZZA till middag! Mmm. Nu känns livet bra.
Hela dagen började bra. Blev kramad, kramad, kramad medan jag vaknade långsamt imorse. Sen sms:et från E, där hon tänkt precis samma tanke som jag.
Sedan vår härligt befriande promenad. E och jag pratade om stort och smått, och det är så skönt när man kan vara totalt ärlig utan förbehåll och veta att man ändå möts av respekt och ärlighet tillbaks.
Det är som sagt inte så ofta vi kommer ut på de här promenaderna, men de är SÅ nyttiga, och vi lovade varandra att vi aldrig ska sluta med det. Även om någon av oss flyttar en bit så borde vi kunna se till att ses då och då.

Nu ringde Anna från jobbet. Hon hade bara några frågon om morgondagen. Helgen hade gått bra *skönt*.

och nu kommer pizzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0