Mätt

Är mätt som en uppstoppad korv... Bläh!
Idag är det första semesterdagen, om man inte räknar med helgen vilket jag i o f s gör...
Barnen och jag trotsade regnet och gick ut i skogen för att plocka blåbär. Fick ihop en dryg halvliter.
När vi kom hem blev det varmt bad för ungarna och pankaksstekning för mig. Fabbe som var trött efter lång promenad och bad åt två pankaksbitar och skulle sedan bestämt sova sen middag. Ry gick till en kompis och jag fick njuta av ljudbok (Harry Potter) en stund.
Nu har hela familjen ätit middag (blåbären till efterrätt) och jag är fläskmätt. Stjäl mig en lugn stund vi datorn nu innan det är dags att sätta i gång läggningsproceduren...

 ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0