Mål...

Så. Nu är det tre arbetsdagar kvar innan jag är ledig igen, i nio hela dagar (igen). Det ska bli SÅ skönt.
Ryno börjar nytt jobb imorgon. Hoppas allt går bra för honom.

Och så hoppas vi att det dyker upp en avi med posten imorgon, som säger att jag kan hämta ut mitt fina klädpaket på OK/Q8 precis när jag vill! *längtar*
Börjar faktiskt så smått få höstkänslor, trots att det knappt varit någon sommar än. Det kan väl få komma en eller två små varma sommarveckor först bara? Så att ungarna kan få bada i uppblåsbar pool på gården ett par gånger till åtminstonde. Sen kan det väl gärna få bli höst för min del. Bara lite värme  först, snälla?

Jag går och hoppas på det där jobbet jag var på intervjuv för också... Vill så gärna ha det. Vill så gärna bort från där jag är nu. Jag vill ha ett jobb där jag trivs och som ger mig energi över till att skriva.
Ha ha, jag har faktiskt ett mål med mitt liv. Funderade över hur det var innan. Hade jag inget mål då? Inget specifikt, starkt på yrkesplanet i alla fall. Men sen insåg jag. Mitt tidigare mål var föräldraskap. Jag ville bli mamma. Först efter att ha blivit det två gånger om kände jag att det var dags för någonting mer...
Sedan är det naturligtvis fortfarande mitt mål att vara en bra förälder, och att bli bättre. Och bättre.Och bättre...

Nej. Nu vill jag soffan!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0