Lugnare

Något mindre stressad ikväll... Efter halva dagen på jobbet, då jag fått faxat och fixat veckans schema rann stressen av mig. Och när jag åkte från jobbet hade även matlusten kommit tillbaka. Skönt.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta om mer. Känns som om jag knappt hann träffa barnen för än de skulle lägga sig. Tröstar mig med att de fick lite mer tid med sin pappa som hämtade dem någon gång vid tresnåret. Det måste ju inte alltid vara jag, eller hur? Och igår läste vi faktiskt saga i soffan, trots att både mor och dotter var milt sagt övertrötta. (Fabbe hade ju sovit middag den lille gottegrisen...). Får väl även ägna dem lite mer tid till helgen + se fram emot nästa ledighet om knappt tre veckor. *längta*

Och ja! Bostadsbidragsskulden är äntligen avbetalt så på fredag får vi fullt barnbidrag igen. Gött!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0