Ledig...

Har inte haft ork att skriva på cirkus en vecka nu... Men NU är jag ledig i hela 9 dagar från och med idag! Verkligen välbehövligt. Jag verkar för övrigt ha dragit på mig en mindre förkylning. Det svider i halsen och jag snorar i ena näsborren. Hur knäppt är det?
Nu kom Ry precis upp med en "present" hon fått av grannarnas dotter (ett år äldre än Ry). Tre hoptejpade toarullar...? Ungar...

Var på arbetsintervjuv i onsdags. Det gick jättebra. Får jag inte jobbet så är det för att de gillade någon annan bättre. Det var 12 kallade till intervjuv så vi får väl se. Jag är i alla fall nöjd med min egen prestation. *stolt*
Efter intervjun lunchade jag i stan tillsammans med mor och bror+flickvän. Vi åt sushi och hade det trevligt. Har inte träffat M (brors flickvän) sedan innan de åkte till Asien så det var extra kul.
Jag var oxå och beställde nytt ID-kort...

 
[Gamla ID-kortet - 18åring som försöker se tuff ut]


[Bilden till nya ID-kortet - 29åring som bara vill få fotandet överstökat]


Fast nu kommer jag i alla fall att se ut som mig själv på mitt ID-kort.

Annars verkar det bli en seg lördag idag. Barnen var inte i kläderna för än 12:30, och jag var inte mycket tidigare. Frukosten intogs vid elvasnåret.
Jag har en blöt tvätt som ligger och väntar i tvättmaskinen och så ska det väl tagas en promenad till affären. Barnen kräfva lördagsgodis! Och hör sen!

♥ ♥ ♥ 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0