Klubbad säl

Sitter här och försöker vakna. Tror inte ungarna somnade för än efter halv tolv igår, och sen drömde jag om pappersarbetet på jobbet. Såg siffror framför mig... *rys*
När Fabian kom in i morse kvart i sju, kände jag mig som en klubbad säl. Som tur var hade Ryno lovat att gå upp först, men det var fortfarande svårt att gå upp när kaffet var färdigt.

Igår kväll när jag skulle somna kom jag på att jag inte skickat in några a-kassekort på typ 6 veckor! Så det gjorde jag nu alldeles nyss. Missar den här utbetalningen, men skit samma! Det rör sig om en tusenlapp. (Har bara ynkligt grundbelopp - vägrar gå med och betala multum!) Goa pengar visst, men de kommer ju nästa månad annars. Jag tror nog vi ska klara oss ändå.

Och E hade svarat på mitt sms såg jag igår när jag skulle lägga mig, så det blir nog promenad imorgon! (Vi bestämmer aldrig definitivt förän vi ska gå...)
Skulle vilja hälsa på brorsan och hans tjej i deras nya lägenhet också, men får se vad vi hinner. De flyttade nu igår så det kanske ändå inte passar. Vet inte hur mycket de hunnit komma i ordning. Nå väl, det är inte dagens problem. Idag vill jag bara ta det lugnt. Jag vill bara känna hur ledig jag är...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0