Helt slut

Jag är helt kokt i hjärnan idag efter första dagen som vikarie för vår arbetsledare på jobbet. Inte så kul att komma tillbaka och så är det för lite folk inringda och går inte att få tag på fler. En tjej fick jag ringt in och det var tur för en annan kille ringde in sjuk. Plus att jag fick ta med jobb hem. Skulle faxat halvmånadsrapport idag, men hann inte färdigt. Fick dispans tills imorgon. Hoppas det blir lugnare imorgon... Nog om jobbet.

Igår var vi på Restaurang Bamboo. Ryno och Malin bjöd några vänner på middag som tack för hjälpen med urstädningen av deras pappas lägenhet. Jag och barnen hakade också på. Det var gott och trevligt och barnen var sjövilda... Som tur var höll i alla fall jag mig lugn.
Malin tog några bilder...


image40
 [Posering utanför restaurangen]

image41
[Fabian sitter still(!) och äter morot]

image42
[Mer utanför...]


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0