Good news

Jaaaa! Det blir utgång på lördag. Barnledig lördagkväll med Ryno. Jag pratade med mamma förut och de ville gärna vara barnvakt. De har precis kommit hem från en femdagars vistelse i stuga i Sälen tillsammans med goda vänner, så de är säkerligen utvilade och upplagda för lite barnbarnsbus.

Tack förresten alla goa vänner som ringt och sms:at mig på min födelsedag! Det känns skönt att vara ihågkommen.

Skulle nog kunna blogga loss ordentligt här om jag hade velat, men just nu vill jag helst av allt mysa i soffan ikväll när jag inte har något hemarbete. Sköt tom räkningsbetalandet på morgondagen. Måste få varva ner idag.
Så det tänker jag göra nu. Fira de sista timmarna av min födelsedag i liggläge.

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0