God mat och spårvagnsfniss + nya böcker och tandplopp...

Har haft en bra helg igen.
Vi spontanhamnade på en Malaysisk restaurang igår och fick SÅ god mat. Sen sprang vi på E i stan och hade sällskap med henne hem. Oj, vad vi skrattade!
Vi var hemma tidigt med, så jag fick sova hyfsat länge, om man räknar med att jag vaknade och somnade om några gånger... Vaknade kvart över 6 första gången. Jag är skadad av min morgonpigge son, som förresten hade mage att sova ända till halv 9 hemma hos mina föräldrar, den lille förädaren! (En ljuvligt charmig förädare - så han är förlåten.)
På väg hem till päronen idag passade vi på att trilla in på Pocket Shop och köpa lite böcker, så nu har jag en nätt liten hög som ligger och väntar på att bli läst. *ler*

Ryona tappade sin tredje mjölktand nu i kväll, så i natt måste tandfén komma på besök igen. (Fick stöka runt lite för att hitta en guldpeng.) Ry var modig och plockade ut tanden själv. Den satt verkligen jätte löst!

Nu är det bara en vecka kvar med ansvar på jobbet. Sedan ska det bli riktigt skönt att få vara ledig igen!
Och nu i veckan kommer mina kläder som jag beställt! Ååh, vad jag längtar... Så gott att få unna sig själv något ordentlig.

Men nu blir det soffan med nya boken av Depak Chopra, lite chips och älskling innom räckhåll.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0