En lååång dag på Liseberg

I drygt sju timmar var vi på Liseberg. Några regnskurar fick vi ta men i övrigt var vädret fullt acceptabelt. Lagom varmt och lagom mycket folk. Kön vi fick stå längst i var den till hamburgerkassan...
Insåg att vi kommer att få köpa åkpass till barnen nästa år. Det gick åt två stora biljetthäften igår. Barnen fick åka ordentligt i alla fall.
Och modige lille Fabian! Han lämnade i från sig sina älskade nappar till kaninerna och fick ett diplom. Och jag kan säga att det var inga problem att somna utan napp igår kväll, för det var två trötta barn som gick och lade sig efter dagens äventyr.


FabKarusell
[Fabian och Ryno åker karusell]

RyKarusell
[Ryona också]

Knatterallyt
[Barnen i knatterallyt]

Farfarsbilarna
[Ryno missar aldrig en chans att åka farfarsbilarna]

FabianDiplom
[Min modige son har precis lämnat sina nappar]

Drakbåtar
[Älsklingarna i drakbåten]

Skägg
[Men min son, när skaffade du skägg?]

Sockertjuv
[Mamman tjuvar sockervadd...]


♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Faster Malin

Såå gulligt! =)oerhört modigt av Fabian att lämna napparna tycker jag!
ses sen..hihi

2007-07-15 @ 11:20:59
Postat av: Cilla

Go Fabbe, go Fabbe, go Fabbe...! :)

2007-07-15 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0