Åh nu jävlar!

Massor av järn i elden. Tar återigen tag i mitt liv. Jag säger NEJ till trötthet! Jag ORKAR! Jag SKA skriva min bok, trots vanligt jobb och småbarn. Andra har gjort det så varför inte jag? Allt går om man vill och jag är trött på att vänta till sedan. Nu är alltid nu och sedan kommer inte.
Ska strax ner en sväng till affären med barnen. Efter det ska jag sätta mig och strukturera upp min vardag, så att allt jag vill hinna hinns med.
För jag vill kunna leva på att göra någonting jag trivs med. Jag återkräver mitt liv - från vad vet jag inte. Men jag är less på att bara vara nästan där. Det man vill ha måste man gå efter. So I do.

image31
[Sitter numera på badrumsspegeln]


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0