Tåfrusen...

Var ute på gården med barnen förut. Höll på att frysa tårna av mig. Inte skönt.
Annars är det skönt med en lugn helg. Inga planer varken idag eller imorgon.

Sitter här och gömmer mig vid datorn. Har varit hemma med barnen ons-fre (lov), och det är visserligen någonting bra. Men deras småkivande och arga illtjut sinsemellan börjar ge mig allergiska reaktioner, så nu känner jag att jag behöver en paus.
Det är uppenbart att de inte klarar av att vara konstant tillsammans flera dagar i sträck. De vill gärna leka med varandra, men med nästan 4 års skillnad funkar det inte alltid som båda har tänkt sig.


Känner mig allmänt off... Utan egentlig orsak.
Vill komma igång med att skriva snart.
Mitt sätt att styra mitt liv i den riktning jag vill. Det är dags att lägga en del energi på mig själv. Men jag måste komma igång. Är ledig (läs arbetslös) på måndag, så jag hoppas på några lugna timmar för mig själv då.


Men nu ska vi strax ta tag i middagen här...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0