Det rör på sig...

Men nu gick det sådär lång tid igen... *suck*

Mycket har hänt. Förändringens vindar blåser över oss.
R's pappa gick bort i förra veckan. Sådant är alltid jobbigt. Det kom kanske inte helt oväntat men ändå. Försöker att vara ett så bra stöd jag kan.
Fick reda på att Fabian's dagmammagrupp från och med augusti bara ska ha hand om 3-timmars barnen, och heltidsbarnen ska börja på dagis istället. Gör oss iofs ingentig. Fabian blir ändå 3 år till hösten. Ska se om vi inte kan få en plats på Ry's gamla dagis. Vi tyckte väldigt bra om personalen där.
Sen har jag själv planer för min framtid. Börjar bli dags att jag tar tag i mitt liv och lever det som jag vill.
Jag är väldigt nöjd med förhållande- och familjebiten, men yrkesbiten behöver definitivt ett lyft.
Jag har en del hemliga planer...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0